субота, 21 листопада 2020 р.

ВІРШОКАРТИНКИ як засіб розвитку творчої уяви




 
Навчаючи покоління візуалів, потрібно використовувати різні форми візуалізації навчального матеріалу , адже учні найкраще сприймають інформацію через картинки, малюнки, образи, символи.

Тут нам стають в пригоді "тексти нової природи". Цікавою формою власної візуалізації художнього тексту є віршокартинки. 


Віршокартинка  - це зображення (фотографія, малюнок), на якому розміщено художній текст( прозовий чи поетичний)

У кожного з нас при читанні твору виникають власні образи,уявлення, асоціації, зв"язки, спогади. Створюючи віршокартинку учень усвідомлює глибше текст, пропускаючи через всі органи чуття- слух, запах, дотик...


Порядок створення віршокартинок:

1. Слід обрати малюнок, зображення,яке передає емоційне сприйняття тексту.

2. Важливо обрати шрифт, його колір.

3. Вписати текст по діагоналі чи зигзагом.

4.Обов"язково зробити копірайт автора тексту .

Найчастіше даю завдання створити віршокартинку на домашнє завдання. Учні можуть використовувати фарби, олівці...чи ПК.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Воркбук "Радість читання ІІ" 🧚‍♀️50 нестандартних ідей для аналізу творів, характеристики персонажів, креативного письма, глибшо...