Rory`s Story Cubes вигадав у 2004році ірландський тренер з креативного мислення та творчого вирішення проблем О"Коннор. Їх можна використовувати на уроках з різних предметів. Адже існують різні : " Звірі", "Казки", "Порятунок", "Середньовіччя", "Дії", "Подорожі".
На уроках літератури я використовую кубики "Фантазія".
Пропоную учням :
- змінити початок, середину чи кінець твору, увівши у твір усі зображення, які випали при викиданні кубиків (тут учнів можна поділити на групи, перша придумує початок, друга - середину, третя - кінець);
-придумати нові пригоди героя твору, що вивчається;
- відповісти на питання "Яку книгу нагадує ілюстрація на кубику? Кого з письменників? Яку історію з життя ?"
- вигадати номер чи сценарій виступу у школі;
- побудувати рорі-вежу, створюючи історію (тут присутній змагальний ефект, хто швидше - виграв);
- скласти історію, не озвучуючи заборонене слово( обрати один з кубиків);
та ін...
За допомогою візуальних інструментів мозок починає шукати нестандартні рішення та пристосовується до нових умов. Такі ігри дозволяють розвивати гнучкість та вміння домовлятися, імпровізувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар