неділя, 28 березня 2021 р.

ГРА ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ "ХТО Я?"








Використовувати можна як наприкінці теми , так і в кінці семестру чи року. 


Принцип гри такий: один учень одягає на голову паперовий обруч, вкладає зображення , на якому написано ім’я автора. За допомогою інших  учнів, намагається відгадати, хто він. Все відбувається за правилами однойменної гри.

Шаблон потрібно роздрукувати і розрізати+обручі на голову та пісочний годинник.


Картки для друку. 
5-9 класи


































 Гра – дивовижний феномен нашого існування.

 За визначенням, гра - це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння суспільного досвіду, в якому створюється і вдосконалюється самоврядування поведінкою.

 У практиці людини ігрова діяльність виконує такі функції: - розвивальну ( це основна функція гри - розважати, прилити задоволення, надихнути, викликати інтерес);

 

  • - комунікативну: засвоєння діалектики спілкування;

 

  • - самореалізації в грі, як полігоні людської практики;

 

  • -ігротерапевтичну: подолання різних труднощів, які виникають які виникають в інших видах життєдіяльності

 

  • - діагностичну: вплив відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри;

 

  • - функцію корекції: внесення позитивних змін в структуру особистісних показників;

 

  • - соціалізації: включення в систему суспільних відносин засвоєння норм людського співжиття.

 Щоб ігрова діяльність на уроці проходила ефективно і давала бажані результати, необхідно нею керувати, забезпечивши виконання таких вимог:

 • ігри мають відповідати навчальній програмі;

 • ігрові завдання мають бути не надто легкими, проте й не дуже складними; 

• відповідність гри віковим особливостям учнів; 

• правила гри прості і чітко сформульовані; 

• дії учнів слід контролювати, своєчасно виправляти, спрямовувати; 

• справедливий підсумок уроку; 

• різноманітність ігор; 

• залучення до ігор учнів всього класу; 

• не дозволяти нетолерантних взаємин між дітьми під час гри; 

• гра на уроці не повинна проходити стихійно, вона має бути чітко організованою і цілеспрямованою. 







Немає коментарів:

Дописати коментар

Воркбук "Радість читання ІІ" 🧚‍♀️50 нестандартних ідей для аналізу творів, характеристики персонажів, креативного письма, глибшо...