Використовувати можна як наприкінці теми , так і в кінці семестру чи року.
Принцип гри такий: один учень одягає на голову паперовий обруч, вкладає зображення , на якому написано ім’я автора. За допомогою інших учнів, намагається відгадати, хто він. Все відбувається за правилами однойменної гри.
Картки для друку.
5-9 класи
Гра – дивовижний феномен нашого існування.
За визначенням, гра - це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння суспільного досвіду, в якому створюється і вдосконалюється самоврядування поведінкою.
У практиці людини ігрова діяльність виконує такі функції: - розвивальну ( це основна функція гри - розважати, прилити задоволення, надихнути, викликати інтерес);
- - комунікативну: засвоєння діалектики спілкування;
- - самореалізації в грі, як полігоні людської практики;
- -ігротерапевтичну: подолання різних труднощів, які виникають які виникають в інших видах життєдіяльності
- - діагностичну: вплив відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри;
- - функцію корекції: внесення позитивних змін в структуру особистісних показників;
- - соціалізації: включення в систему суспільних відносин засвоєння норм людського співжиття.
Щоб ігрова діяльність на уроці проходила ефективно і давала бажані результати, необхідно нею керувати, забезпечивши виконання таких вимог:
• ігри мають відповідати навчальній програмі;
• ігрові завдання мають бути не надто легкими, проте й не дуже складними;
• відповідність гри віковим особливостям учнів;
• правила гри прості і чітко сформульовані;
• дії учнів слід контролювати, своєчасно виправляти, спрямовувати;
• справедливий підсумок уроку;
• різноманітність ігор;
• залучення до ігор учнів всього класу;
• не дозволяти нетолерантних взаємин між дітьми під час гри;
• гра на уроці не повинна проходити стихійно, вона має бути чітко організованою і цілеспрямованою.
Немає коментарів:
Дописати коментар